Thursday, July 30, 2009

HONEY - NANAMEUE ALL☆STARS

I came across this song while browsing the Vocaloid Wiki, and boy I was caught by surprise. It's no wonder it's popular outside of Japan: it's very upbeat, and manages to feature most of the Vocaloids (including fan-made) at least once.

It was painful getting the source encoding of the lyrics file correct, but here it is in Unicode for your enjoyment.


Honey くれたよね わたしに
愛のメロディ 今
心の中で 響いてる

Honey 君はなんでも お見通し
伝えたいの 私の気持ち

笑っても 泣いても
君といたい
心の距離をゼロにしたい

送るわね Honey
愛の言葉 顔文字たくさん使い
二人でヒミツしましょ 愛を感じていたい

君が呼ぶ Honey
甘い言葉 心のブログ更新し
幸せと 驚きで 飽きないの

ねえ わたしに 君 教えて



Honey くれたよね わたしに
愛のイヤホン 今
心の中で 使ってる

Honey 君の声しか 聴こえない
頭の中 ハートでいっぱい

喜びも 悲しみも
分かち合いたい
同じ気持ちを感じていたい

送るわね Honey
愛の言葉 顔文字たくさん使い
二人でヒミツしましょ 愛を感じていたい

君が呼ぶ Honey
甘い言葉 心のブログ更新し
幸せと 驚きで 飽きないの

ねえ わたしに 君 教えて

No comments: